קולט אביטל / גרסת הדפסה : לפני 16 דקות #1 ההסבר פשוט, שמאלנות = צביעות.

פורסם בתאריך לפני 16 דקות; יום שני, 11 באוקטובר 2021, 11:06 עודכן: התלבטתי הרבה, ובסופו של דבר שוכנעתי לשתף. לאחר קריירה ארוכה ומכובדת ובעשור התשיעי לחייה, לאביטל אין שום דבר להרוויח מעדותה ששמעון פרס הטריד. יור סיעת מרצ, חכ מיכל רוזין, אמרה היום (שני) כי טענותיה.

לפני 8 דקות #2 נכתב עי marabo: פרטים אישיים
פרטים אישיים from fs.knesset.gov.il
בריאיון לעיתונאי גידי וייץ מעידה קולט על פגישה שהתקיימה עם פרס בלשכת. יום שני, 11 באוקטובר 2021, 11:06 עודכן: התלבטתי הרבה, ובסופו של דבר שוכנעתי לשתף. קולט אביטל לא חייבת לאף אחד הסברים. 07.10.2021 · קולט אביטל, לשעבר חברת כנסת מטעם מפלגת העבודה, טענה בראיון שפורסם היום (חמישי) בעיתון הארץ כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס, הטריד אותה מינית. לפני 16 דקות #1 ההסבר פשוט, שמאלנות = צביעות. על פי דברי אביטל בראיון, המקרה התרחש בשנת 1984, כששבה ארצה משליחות מטעם. לאחר קריירה ארוכה ומכובדת ובעשור התשיעי לחייה, לאביטל אין שום דבר להרוויח מעדותה ששמעון פרס הטריד.

10.10.2021 · הטרדות מיניות היו חלק מהתרבות באותה התקופה ואלו קשיים שעמדו בפני הרבה נשים, כך אומרת חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל על הריאיון בהארץ בו סיפרה על הטרדות מיניות שעברה מצד שמעון פרס והוסיפה:

פורסם בתאריך לפני 16 דקות; לאחר קריירה ארוכה ומכובדת ובעשור התשיעי לחייה, לאביטל אין שום דבר להרוויח מעדותה ששמעון פרס הטריד. יום שני, 11 באוקטובר 2021, 11:06 עודכן: 07.10.2021 · קולט אביטל, לשעבר חברת כנסת מטעם מפלגת העבודה, טענה בראיון שפורסם היום (חמישי) בעיתון הארץ כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס, הטריד אותה מינית. לפני 8 דקות #2 נכתב עי marabo: אם זה פגע בזכרו אני מצטערת, אבל זאת האמת חברת הכנסת לשעבר הגיבה להד הציבורי שנוצר לאחר שסיפרה כי שמעון פרס תקף אותה מינית • אם הדבר הזה כבר ידוע לכמה נשים זה יהיה רע מאוד אם אני לא אחשוף אותו, אמרה. על פי דברי אביטל בראיון, המקרה התרחש בשנת 1984, כששבה ארצה משליחות מטעם. 10.10.2021 · קולט אביטל על פרס: התלבטתי הרבה, ובסופו של דבר שוכנעתי לשתף. Photo by gpo via getty images. בריאיון לעיתונאי גידי וייץ מעידה קולט על פגישה שהתקיימה עם פרס בלשכת. לפני 16 דקות #1 ההסבר פשוט, שמאלנות = צביעות. קולט אביטל לא חייבת לאף אחד הסברים.

07.10.2021 · קולט אביטל, לשעבר חברת כנסת מטעם מפלגת העבודה, טענה בראיון שפורסם היום (חמישי) בעיתון הארץ כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס, הטריד אותה מינית. אם זה פגע בזכרו אני מצטערת, אבל זאת האמת חברת הכנסת לשעבר הגיבה להד הציבורי שנוצר לאחר שסיפרה כי שמעון פרס תקף אותה מינית • אם הדבר הזה כבר ידוע לכמה נשים זה יהיה רע מאוד אם אני לא אחשוף אותו, אמרה. בריאיון לעיתונאי גידי וייץ מעידה קולט על פגישה שהתקיימה עם פרס בלשכת. פרס הצמיד אותי לדלת וניסה לנשק שתי תקריות חמורות בהתנהלות שמעון פרס מתארת חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל בראיון שהעניקה לעיתון הארץ, לאחר צאת ספרה האוטוביוגרפי על שירות המדינה כדיפלומטית פעילה וחברת כנסת לאחר קריירה ארוכה ומכובדת ובעשור התשיעי לחייה, לאביטל אין שום דבר להרוויח מעדותה ששמעון פרס הטריד.

יום שני, 11 באוקטובר 2021, 11:06 עודכן: פרטים אישיים
פרטים אישיים from fs.knesset.gov.il
לפני 8 דקות #2 נכתב עי marabo: פורסם בתאריך לפני 16 דקות; יור סיעת מרצ, חכ מיכל רוזין, אמרה היום (שני) כי טענותיה. 10.10.2021 · איך זה שלא שומעים רבע ציוץ ממירב מיכאלי לא על שטרן ולא על קולט אביטל. לאחר קריירה ארוכה ומכובדת ובעשור התשיעי לחייה, לאביטל אין שום דבר להרוויח מעדותה ששמעון פרס הטריד. 10.10.2021 · קולט אביטל על פרס: פרס הצמיד אותי לדלת וניסה לנשק שתי תקריות חמורות בהתנהלות שמעון פרס מתארת חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל בראיון שהעניקה לעיתון הארץ, לאחר צאת ספרה האוטוביוגרפי על שירות המדינה כדיפלומטית פעילה וחברת כנסת בריאיון לעיתונאי גידי וייץ מעידה קולט על פגישה שהתקיימה עם פרס בלשכת.

07.10.2021 · קולט אביטל, לשעבר חברת כנסת מטעם מפלגת העבודה, טענה בראיון שפורסם היום (חמישי) בעיתון הארץ כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס, הטריד אותה מינית.

פורסם בתאריך לפני 16 דקות; Photo by gpo via getty images. יור סיעת מרצ, חכ מיכל רוזין, אמרה היום (שני) כי טענותיה. 10.10.2021 · איך זה שלא שומעים רבע ציוץ ממירב מיכאלי לא על שטרן ולא על קולט אביטל. על פי דברי אביטל בראיון, המקרה התרחש בשנת 1984, כששבה ארצה משליחות מטעם. לאחר קריירה ארוכה ומכובדת ובעשור התשיעי לחייה, לאביטל אין שום דבר להרוויח מעדותה ששמעון פרס הטריד. בראיון נרחב לעיתונאי גידי וייץ שהתפרסם היום (חמישי) בהארץ. 07.10.2021 · קולט אביטל, לשעבר חברת כנסת מטעם מפלגת העבודה, טענה בראיון שפורסם היום (חמישי) בעיתון הארץ כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס, הטריד אותה מינית. אם זה פגע בזכרו אני מצטערת, אבל זאת האמת חברת הכנסת לשעבר הגיבה להד הציבורי שנוצר לאחר שסיפרה כי שמעון פרס תקף אותה מינית • אם הדבר הזה כבר ידוע לכמה נשים זה יהיה רע מאוד אם אני לא אחשוף אותו, אמרה. התלבטתי הרבה, ובסופו של דבר שוכנעתי לשתף. לפני 16 דקות #1 ההסבר פשוט, שמאלנות = צביעות. גם לא לך, נסים גרמה. יום שני, 11 באוקטובר 2021, 11:06 עודכן:

10.10.2021 · איך זה שלא שומעים רבע ציוץ ממירב מיכאלי לא על שטרן ולא על קולט אביטל. בראיון נרחב לעיתונאי גידי וייץ שהתפרסם היום (חמישי) בהארץ. גם לא לך, נסים גרמה. פורסם בתאריך לפני 16 דקות; Photo by gpo via getty images.

קולט אביטל לא חייבת לאף אחד הסברים. פרטים אישיים
פרטים אישיים from fs.knesset.gov.il
10.10.2021 · הטרדות מיניות היו חלק מהתרבות באותה התקופה ואלו קשיים שעמדו בפני הרבה נשים, כך אומרת חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל על הריאיון בהארץ בו סיפרה על הטרדות מיניות שעברה מצד שמעון פרס והוסיפה: על פי דברי אביטל בראיון, המקרה התרחש בשנת 1984, כששבה ארצה משליחות מטעם. יור סיעת מרצ, חכ מיכל רוזין, אמרה היום (שני) כי טענותיה. 10.10.2021 · איך זה שלא שומעים רבע ציוץ ממירב מיכאלי לא על שטרן ולא על קולט אביטל. אם זה פגע בזכרו אני מצטערת, אבל זאת האמת חברת הכנסת לשעבר הגיבה להד הציבורי שנוצר לאחר שסיפרה כי שמעון פרס תקף אותה מינית • אם הדבר הזה כבר ידוע לכמה נשים זה יהיה רע מאוד אם אני לא אחשוף אותו, אמרה. בריאיון לעיתונאי גידי וייץ מעידה קולט על פגישה שהתקיימה עם פרס בלשכת. קולט אביטל לא חייבת לאף אחד הסברים. 07.10.2021 · קולט אביטל, לשעבר חברת כנסת מטעם מפלגת העבודה, טענה בראיון שפורסם היום (חמישי) בעיתון הארץ כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס, הטריד אותה מינית.

יור סיעת מרצ, חכ מיכל רוזין, אמרה היום (שני) כי טענותיה.

10.10.2021 · קולט אביטל על פרס: יום שני, 11 באוקטובר 2021, 11:06 עודכן: על פי דברי אביטל בראיון, המקרה התרחש בשנת 1984, כששבה ארצה משליחות מטעם. אם זה פגע בזכרו אני מצטערת, אבל זאת האמת חברת הכנסת לשעבר הגיבה להד הציבורי שנוצר לאחר שסיפרה כי שמעון פרס תקף אותה מינית • אם הדבר הזה כבר ידוע לכמה נשים זה יהיה רע מאוד אם אני לא אחשוף אותו, אמרה. Photo by gpo via getty images. בראיון נרחב לעיתונאי גידי וייץ שהתפרסם היום (חמישי) בהארץ. בריאיון לעיתונאי גידי וייץ מעידה קולט על פגישה שהתקיימה עם פרס בלשכת. לאחר קריירה ארוכה ומכובדת ובעשור התשיעי לחייה, לאביטל אין שום דבר להרוויח מעדותה ששמעון פרס הטריד. קולט אביטל לא חייבת לאף אחד הסברים. פורסם בתאריך לפני 16 דקות; 07.10.2021 · קולט אביטל, לשעבר חברת כנסת מטעם מפלגת העבודה, טענה בראיון שפורסם היום (חמישי) בעיתון הארץ כי ראש הממשלה והנשיא לשעבר, שמעון פרס, הטריד אותה מינית. 10.10.2021 · איך זה שלא שומעים רבע ציוץ ממירב מיכאלי לא על שטרן ולא על קולט אביטל. פרס הצמיד אותי לדלת וניסה לנשק שתי תקריות חמורות בהתנהלות שמעון פרס מתארת חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל בראיון שהעניקה לעיתון הארץ, לאחר צאת ספרה האוטוביוגרפי על שירות המדינה כדיפלומטית פעילה וחברת כנסת

קולט אביטל / ×'רסת ×"×"פס×" : לפני 16 דקות #1 ההסבר פשוט, שמאלנות = צביעות.. Photo by gpo via getty images. לאחר קריירה ארוכה ומכובדת ובעשור התשיעי לחייה, לאביטל אין שום דבר להרוויח מעדותה ששמעון פרס הטריד. פורסם בתאריך לפני 16 דקות; 10.10.2021 · קולט אביטל על פרס: יום שני, 11 באוקטובר 2021, 11:06 עודכן: